.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 1 maart 2017

ééntje voor jou

Ik heb nog een kaartje voor jullie. Dit keer voor crafterscafeblog. Daar is het thema CAS.
Ik heb een digi van Polkadoodles gebruikt. Omdat er ook papier bij was en toch een BAS moest worden heb ik het achtergrond papier gebruikt en daar mijn malletje van Marianne Design opgeplat. De digi hier weer op en ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Een kantje er onderdoor en op de hoekjes een stickerrandje. Is de kaart toch vrij eenvoudig gebleven vind ik.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Just beautiful, this Winnie looks gorgeous with the soft florals you have teamed her with. Thank you for sharing your make with us over at digi chooseday. Crafty hugs Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply lovely. Love the soft colors and that beautiful Die that frames Winnie. ThNk you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday. Jane DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. heel lief kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij Digi Choosday.
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen